NO a la Violència vers les Dones
El passat dimecres, 25 de març, la plaça de la Vila de Barberà del Vallès, va acollir una nova concentració organitzada per l’Associació per a la Igualtat Dones.com sota el nom ‘Barberà diu prou contra la violència vers les dones’.
En aquesta ocasió, la concentració estava integrada dins del programa d’activitats del Dia Internacional de les Dones.
Aquestes concentracions es realitzen bimensualment i la propera tindrà lloc el 25 de maig.
Núm. 233 del 10-2-2012




Les lleis estan fetes per homes i al seu parer.
Si les coses fossin a l’inrevés, ja s’haurien encarregat d’engarjlar a més d’una.
És incomprensible que la justícia, per dir-li d’alguna manera, tardi tant a resoldre temes tan evidents. Jo segueixo dos casos reals, un d’una dona que rep les visites agressives del seu marit, quan ve a buscar el fill de 9 mesos. Des de fa 7 mesos!Se l’endú després d’insultar la mare i torna sense haver-li donat el menjar. La policía ha hagut d’intervenir en diverses ocasions, però la llei s’ho mira. Serà un altre cas d’aquests que llegim i ens esgarrifen? Li donaran temps a l’agressor a perdre el control i fer una barbaritat? A què esperen?
L’altre cas és un marit que després de 29 anys considera que no ha viscut i se’n va a viure, però aquest anar-se’n a viure implica trucades enverinades als seus fills constantment, per tal de posar-los contra la mare a qui insulta sense parar. I era una joia de marit. Què els passa?
El diario L’Independent de Barberà ha publicado una entrevista en la que la asociación de minusválidos de Barbera, es acusada de forma más o menos directa de estafa y delitos fiscales.
Mari Carmen Martínez Castillo afirma frases como:
Ja és ben estrany tot aquest cas.
Jo no entenc moltes coses…
L’associació rep ajudes de
l’Ajuntament i, fins i tot, la pròpia
alcaldessa em va explicar que
l’Ajuntament era qui pagava el local
de l’associació. I sempre es deia que
no hi havia diners.!
(http://independent.cat/barbera/Independent_196.pdf)
El responsable de esta asociación a la cabeza es Álvaro Daza Juana.
Los vecinos estamos hartos de este robo a escala del que se han enviado detalles de la entrevista a la Guardia Civil y al juez Garzón.
Las explicaciones de esta señora minusválido son la violencia de género en su expresión más indecente.
Juan Carlos
Ciudadano de Barberà
He llegit el article de la noia mari carmen martinez castillo,i no hi ha dret prime de tot tenen que donar una explicació, y després de donarla es decideix que fer. Aquesta noia tindra algo que dir en la seva defensa crec no se li pot fer fora perque el responsable de aquesta asociacio aixi lo decideixi. Es te que ser una mica mes solidari, y si aquet señor no ho es el canbin.