Polèmica càrrega dels Mossos a plaça de la Vila contra manifestants pro-Laura Riera i diables del correfoc

Una polèmica i gairebé temerària càrrega antiavalots dels Mossos d’Esquadra a la plaça de la Vila de Gràcia ha estat la nota més destacada de la jornada d’alta tensió que aquest dissabte ha viscut la Festa Major de Gràcia al voltant de l’homenatge a l’expresa Laura Riera. Els fets, que tota la setmana han viscut un preescalfament mediàtic fortíssim, han començat cap a quarts de sis quan un fort dispositiu ha tancat els cinc accessos de la plaça del Raspall i ha limitat el pas a veïns o periodistes identificats. La roda de premsa d’abans de l”acte organitzat per Rescat s’ha saldat amb deu retinguts i un detingut -el lector del manifest- i la posterior desconvocatòria oficial de l’homenatge ha anat seguida d’una manifestació improvisada que ha acabat a la plaça de la Vila amb les càrregues policials. Es dóna la circumstància que a la plaça en aquell moment ja hi havia els participants en el correfoc i els diables de Piera i els de la Colla Vella de Gràcia han resultat contusionats pels Mossos. Per la seva banda, Laura Riera ha estat homenatjada en un dinar a Espai Obert amb 150 persones i posteriorment, a la nit, en diversos moments del concert d’Eina, amb referències indirectes des de l’escenari i directes des del públic. Avui, a les 18 hores, hi ha convocada una manifestació a plaça de la Vila en solidaritat amb el detingut de la tarda.

Aquesta entrada ha estat postejada el 22 agost 2010 a la categoria Notícia. Segueix els comentaris de l'entrada amb RSS 2.0. Deixa un comentari.

1 resposta to “Polèmica càrrega dels Mossos a plaça de la Vila contra manifestants pro-Laura Riera i diables del correfoc”

  1. Robert Escudé el 23 agost 2010 a les 2:18

    Malgrat tot está força bé que en la página surti publicitat per fer-se mosso d’esquadra.

Respon

Descarrega't l'últim número

Pàgines amigues


Publicitat

Anuncia’t a l’Independent

Descarrega't les tarifes publicitàries des d'aquí

Gràcia al Twitter

Comentaris recents

Reportatge fotogràfic

Seccions

Col·laboradors

Enllaços