El solar de la masia de Can Co albergarà una guarderia
L’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs vol construir una escola bressol al barri de la Mina, exactament al solar on estava situada la masia de Can Co. La guarderia tindrà capacitat per a un centenar de nens i nenes de 0 a 3 anys. El projecte s’acaba de realitzar i encara s’està estudiant, però si s’aprovés, es preveu que les obres començarien l’any vinent i que l’escola obriria les seves portes per al curs 2011-12.
De moment, l’Ajuntament ha demanat a l’equip tècnic de l’Àrea Metropolitana de Barcelona que elaborin un projecte bàsic, que serà decisiu perquè la Junta de Govern doni per viable aquesta iniciativa.
La construcció d’una llar d’infants no està dins del pla de transformació del barri de la Mina, però, segons declaracions de Gregorio Belmonte, regidor d’educació a l’Ajuntament de Sant Adrià, els veïns del barri han reivindicat la ubicació d’una escola bressol a la zona.
El barri del Besòs i de la Mina, al marge dret de Sant Adrià de Besòs, només compta amb una llar d’infants pública i una de privada, fet que ha suposat que aquest any més de 100 families de la zona s’hagin quedat sense escola per als seus fills.
Núm. 130 del 6-6-2011





Respon