Les entitats prenen protagonisme en la propera Festa Major

festa major 10Un cartell sense grans noms i la implicació de les entitats adrianenques són les fórmules que l’Ajuntament de Sant Adrià ha adoptat per tal de crear una Festa Major amb la meitat del pressupost que l’any passat. La penya barcelonista de la ciutat, amb motiu del seu 50 aniversari, serà l’encarregada de fer el tradicional pregó del dia 3 de setembre. La  mostra de cultura popular també és una altra de les novetats destacades.

Del 3 al 8 de setembre Sant Adrià tornarà a viure una altra edició de la Festa Major. I un any més la crisi econòmica ha posat a prova la imaginació dels responsables municipals. La participació de les entitats ha estat clau per omplir un cartell de propostes on els noms famosos no hi apareixen, a excepció del mediàtic mag Lari, que presentarà el seu espectacle a la plaça de la Vila diumenge 5.

A banda del pregó, destaquen el concert jove la nit de divendres 3 que concentra -”per petició popular”- diverses actuacions de reagge o rap en l’espai de la Rambleta, i la Mostra de Cultura Popular a Sant Adrià, la tarda de dissabte. Els gegants i diverses entitats com a protagonistes, com ara l’Esbart Dansaire, i amb el correfoc com a traca final, ompliran la plaça de la Vila i tindran l’oportunitat “d’obrir-se a la ciutadania”. De fet, la Festa Major és, d’acord amb el regidor de Festes, Juan Carlos Ramos, “l’espai ideal perquè les entitats es donin a conèixer i tinguin un contacte més directe amb la ciutadania”. La jornada la tancarà l’orquestra Se Atormenta una Vecina. Diumenge al matí hi haurà la segona edició de la cursa Ciutat de Sant Adrià. La jornada es completarà amb la Festa del Mar, a la platja, on les entitats supliran amb la seva oferta gastronòmica la fideuada que fins ara organitzava el consistori. I tampoc falta la gran festa de l’aigua, la Xorrada, una de les activitats amb més acceptació. I el dia 8, diada de Sant Adrià, se celebrarà com sempre la missa en honor del patró o la venda del tradicional pastís de festa major, a càrrec de Dones del Futur.

Aquesta entrada ha estat postejada el 24 juliol 2010 a la categoria Notícia. Segueix els comentaris de l'entrada amb RSS 2.0. Deixa un comentari.

Respon

Descarrega't l'últim número


Webs amigues

Tarifes publicitàries

Descarrega't les tarifes des d'aquí

Vés a…

Entrades

Enllaços

Reportatge fotogràfic

Comentaris recents